.

.

tirsdag 16. desember 2014

Godt levert




Hej härliga du!

Det har varit minst sagt glest mellan blogginläggen här på Cirkus, och det beror på att jag har gått in i de djupaste skogar av eksamensförberedelser. Men ikväll reser jag till Oslo, och imorgon väntar en 6 timmars lång skriftlig eksamen, sen är det över! 

De senaste dagarna har varit lite underliga, det är som om jag befunnit mig i en bubbla. Inte en jättekul bubbla heller, den är så proppad med kvadratrötter och metode att jag själv knappt får plats. Det har alltså varit en perfekt vecka att testa Godt levert :). All mat direkt på dörren, rotgrönsaker i bruna papperspåsar, kyckling ifrån Stange, sköna örter och frisk sallad, med enkla recept. Jag behöver inte tänka på någonting, underbart! 

Håll tummarna för mig imorgon, ses när det är undanstökat :) 

1 kommentar:

  1. Håper det gikk bra, Jenny!!!

    Oi, kanskje vi også skal prøve Godt Levert? :)

    Håper dere kan kose dere resten av adventstiden og i julen!
    Kram Hlin

    SvarSlett