.

.

fredag 19. desember 2014

Löjliga familjen och Torpatofflor








Kära tomten (och sambo)

I år önskar jag mig bara bra saker, som snö till exempel. Och ett par torpatofflor med hög klack. Jag kan tänka mig tofflorna i vilken färg som hellst, jag är inte så petig. Och så önskar jag mig en ridtur. Är det någonting i livet som jag saknar så är det att rida. Och att lyssna till ljudet av en häst som tuggar sitt hö, (världens bästa ljud som jag saknar nästan lika mycket som att rida). Och att borra in näsan i pälsen under manen och bara svepa in den där underbara doften.... Alltså önskar jag mig ridning och hästsniff. 

Och så önskar jag mig ett mönster så att jag kan sy en härlig 50tals klänning. Och, kära tomte (och sambo), om du verkligen vill imponera kan du ge mig kortspelet: Löjliga familjen :) Men bara om du hittar det riktiga, med dom riktiga bilderna på, sådana som mormor och morfar hade. Då skulle jag bli glad!



4 kommentarer:

  1. Jag har Löjliga Familjen-kortspelet - samma som på bilden. Det ligger bara och dammar, så det är bara att säga till om du är intresserad av att få det :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Har du spelet kvar ännu?

      Slett
    2. Har du kvar spelet ännu?
      Är intresserad utav det iaf 😀

      Slett
    3. Har du kvar spelet ännu?
      Är intresserad utav det iaf 😀

      Slett