.

.

tirsdag 26. januar 2016

Yoga with Adriene



Den 5:e februari ska jag tillbaka till skolbänken.
Jag har bestämt mig för att förverkliga min dröm om att bli yoga-instruktör! Det har varit en dröm länge, så nu kör jag! Jag har fler drömmar (mer om det en annan gång), och ska det bli något åka av finns det ingenting att vänta på. Eller hur? 

Det är en underbar känsla. Att ha bestämt sig. När någonting händer! Lite jädrar-anamma och energi!

Om du själv är det minsta nyfiken på att testa yoga kan jag varmt rekommendera dig att bekanta dig med Adriene, en alldeles härlig tjej ifrån USA. Adriene instruerar yoga på ett varmt, glatt, enkelt och inspirerande sätt. Alla hennes videor är tillgängliga på youtube, helt gratis. Det finns någonting för oss alla, både nybörjare och erfarna yogis. 



Jag har bestämt mig för att följa hennes 30:dagars yoga-program. Följer du med?







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar