.

.

fredag 17. april 2015

Beef jerky




Någonting händer med mig när jag är borta ifrån min kille i några dagar. Det är som att jag blir.....honom.

Kanske är det för att han är den bättre utav oss två, och utan honom så måste jag liksom.... väga upp så att det inte blir för mycket mig?
Eller också är det så att ..... tja, att men helt enkelt blir som man umgås? 

För mer än en gång har jag som gräsänka funnit mig själv i soffan framför Sons of anarchy eller någon knepig actionrulle, med en kall bira framför mig, snaskandes på chips. Eller Beef Jerky. Gud det är gott. 

Så här kommer ett tips ifrån coachen: om du känner dig lite ensam en kväll piggar det alltid upp med lite tunna, marinerade, torkade köttskivor. Cowboy style.

Här hittar du ett bra recept





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar