.

.

torsdag 3. juli 2014

Mumin






Jag vet inte exakt hur många gånger som jag har gått med i bokklubbar eller börjat prenumerera på tidningar, bara för premiens skull. Jag har under årens lopp på så vis skaffat mig massor av fullt nödvändiga prylar så som humörarband i plast (oumbärliga), fladdriga träningsjackor, planterings-dvd:er (!) och fis-små parfymflaskor. 

Jag lär mig aldrig......

Nu har jag alltså gjort det igen, men så fick jag äntligen mina Muminmuggar som faktiskt är det enda "design-föremål" som jag riktigt har önskat mig (jag måste bara komma ihåg att avbeställa oönskade böcker ifrån klubben i 12 månader framöver....) Jag vet inte vad det är med dom där kopparna, men jag blir så jädras glad av dom! Du skulle kanske inte tänka på Muminkopparna som designföremål, men  när resten av inventariet i vårt hem kommer ifrån "ges bort" på finn, Ikea, loppis eller GeKås, ja då tycker att det var på tiden med lite finporslin :) 

Kram!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar