.

.

lørdag 2. juli 2016

Head Space





-"Magiskt" var min första tanke när Andy efter meditationen frågade "hur känns det nu?"
Som om mina tankar faktiskt får plats i mitt huvud igen, high five!!

Jag har försökt att meditera lite då och då sedan april, men jag har inte fått det att fungera. Jag har testat de flesta vägar inom vägledd meditation, med mer eller mindre spirituell fokus, men jag har liksom inte hittat något flyt.

Tills nu! Head space-meditationen är helt utan onödigheter. Man behöver inte föreställa sig att man sitter på någon äng eller vandrar längst någon strand, det är bara ren, enkel basic andning som gäller, i tio minuter, medans rösten sparsamt vägleder dig. Och det känns underbart efteråt! 

Appen headspace kan du testa gratis i tio dagar.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar