.

.

mandag 15. august 2016

Juice med grönkål, päron och citron




Måndag!

Jag har tre dagar kvar på en lång semester, och jag börjar faktiskt längta tillbaka till jobbet. Det känns ok att hösten kommer. Det är så mycket som ska hända! Gustav ska börja i första klass! Dessutom ska bägge killarna börja spela fotboll, och jag ska dra igång mina yogatimmar igen här på ön. En del kortare jobbresor ligger i kalendern, men utöver det ser jag fram emot en vacker höst här hemma. En vacker höst med tid för kortare båt-turer, äppelpaj, hummerfiske och varm-korv på fotbollsläktaren. 

Men som sagt, tre semester-dagar kvar och då passar jag och barnen på att sega ut lite på frukosten, gå i pyjamas länge och bygga Lego Chima-fort. Och så lagar vi juice. Med grönkål, päron och citron. Om man dricker juicen rätt får man grön mustasch. Lycka!










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar