.

.

onsdag 30. januar 2013

Inte så pjåkigt ändå


Jahapp. Januari ebbar ut, och jag tänkte uppsumera lite för mig själv. Det har varit en konstig månad. 

Hela familjen har varit dassig, vattenkoppor, magsjuka, hosta, munsår.... bla bla bla. 
Jag har sökt ur- många jobb, utan någon vidare respons bla bla bla....
Jag har varit dårlig på att träffa mina underbara vänner. Alldeles för dårlig!

Men när man känner efter i stortån har det varit en skön månad också.

Vår underbare väns 40-års dag firades storslaget, och man fick gå på fest, hoppsan!

Jag har klarat teori provet på bilskolan, hupp hupp.

Jag och M. firade 11 år. Juhuu!

Massa fint väder, med genuin fiskarlycka till min fiskar gubbe. Mumma!

Wille har lärt sig skriva "farfar"!........ eller, hrm,..... BO. Man farfar heter faktiskt Bo, så det räknas ;)


Du ser, livet är inte så pjåkigt ändå ;)
Hur har din januari varit?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar