.

.

onsdag 30. januar 2013

Kaffe nörd....


..... med STORA bokstäver. Jag kan inte leva utan kaffe. Helst med en liten tår av mjölk eller grädde. Kalas.

Jag är också lite nördig när det gäller att ta med mig kaffe, i bilen, på bussen, på promenad.... nördigt.

Just av den anledningen har jag säkert 4-5 take away/termo krus hemma. Men inget så fint som de här. Föll pladask. Om även du faller under kategorin: nördig-kaffe-drickare-som-har-med-sig-kaffe-lite-varstanns-och-ingenstans, kan koppen köpas HÄR. 






2 kommentarer:

  1. Jag Älskar den koppen! Så fin, helt annat än vad jag sett tidigare. tack för tipset, från en kaffernörd till en annan ;)

    SvarSlett
  2. Hi there, i read your blog occasionally and i own a similar one and i was just wondering if you
    get a lot of spam feedback? If so how do you prevent it, any plugin or anything you can suggest?

    I get so much lately it's driving me insane so any assistance is very much appreciated.


    Look into my web page; emergency flood damage services Charlotte North Carolina

    SvarSlett