.

.

tirsdag 23. april 2013

Room service


Tillbaka på hotell, och en ny vecka på jobbet. Förutom att jag saknar min familj (innerligt), så går allt välldigt bra :) För er som undrar så har jag börjat jobba för Byggmax. Det betyder att jag har en helt ny värld att förstå, och miljontals nya ord att lära. Annledningen till att jag tackade ja till det här jobbet är ju just det. Jag kan (kunde) ingenting om skruv och trall, men jag behöver en utmaning! All min yrkeserfarenhet har jag ifrån bar, kök, servering.....mat,mat, dricka, mat. Men det här är helt nytt för mig. Spännande, läskigt, uppiggande och kul! Jag ligger alltså inte bara på hotellrummet och beställer burgare, det blir några kilometer om dagen i mina nya stålhätte-skor också ;)

Inte bara det; har jag berättat att jag har tagit truck-kort...? Vem hade trott det? Inte jag själv iallafall :), men det är alldeles sant. Så så är det. Ny vardag, nya utmaningar. Jag är redo!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar