.

.

tirsdag 5. februar 2013

Otrygg, dyr och svår


Det trodde jag aldrig. Och ingen annan i min närhet heller för den delen, men körkortet närmar sig. Kanske? Även om jag skulle kugga en, två, eller till och med tre gånger, så borde jag ha lappen till sommaren. 

Då faller det sig kanske naturligt att börja fundera på bilköp? Nu ter det sig sådan att jag har ett mycket vagt bilintresse. Smygsamt intill obefintligt bilintresse faktiskt. 

Nja, någonting har jag ju snappat upp. Som till exempel hur fullkommligt dåraktigt det vore att invistera i just den bilen som jag faktiskt vill ha. Den enda bilen jag vill ha, om du önskar. 

Någonstans på historiens stig verkar nämligen mitt dröm-åk ha förlorat sin stjärn status, och klassas numera som: otrygg, dyr och svår. Synd. 




Här är den, dröm åket :)












1 kommentar:

  1. Håller med dig Jenny! Finns knappt något mer charmigt än en Bubbla :)

    SvarSlett