.

.

søndag 6. november 2016

Aerial yoga




Yoga. I gunga. Jag är såld!

Jag känner mig ganska tuff när jag hänger där i mitt vardagsrum och låter världen vara upp och ned en liten stund. Blodet rusar i kroppen och tyngdkraften förlänger min rygg och får kroppen att kännas smidig, medans andningen lugnar sig och röriga tankar skingras. 

Och dra på trisse, men blir jag inte lite gladare av att hänga och slänga med fötterna mot himlen en stund? Dessutom sägs det att det ökade blodflödet till hjärnan har positiva effekter på humör, kreativitet och minne. Och så är det skönt!

Hur som helst, upp och ned eller inte, jag ska komma ihåg att leka mer, gunga oftare och skratta högre. Puss!



Om du bor i närheten av Bergen kan du testa Aerial yoga hos Yoga vayu, rekommenderas varmt! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar