.

.

torsdag 18. september 2014

Arendal




Hej fina du, hur har du det?

Själv har jag lagt en hektisk arbetsdag bakom mig och dragit mig tillbaka till mitt hotellrum mitt i vackra Arendal. Nu väntar ett späckat schema med pecannötter och en sprillans ny Kalle Anka pocket (med precis så mycket djup som mitt litterära huvud klarar av just nu). 

Jag brukar njuta utav korta vistelser på okänd mark, och har sällan ont av att vara för mig själv. Jag älskar att träffa nya människor och att utmana mig själv i nya situationer. Men ikväll längtar jag bara hem. Jag saknar min familj så det skorrar i magen. Det känns liksom som slöseri med hotelltid, go´frukost och fluffiga vita sängkläder, när dom inte är med. 

Nästa gång jag lämnar våran ö tror jag att killarna måste följa med ;)

Kram, och sov gott min vän




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar