.

.

fredag 4. oktober 2013

Höstig frukostjuice




 God morgon!
Jag måste ha haft världens längsta natt. Klockan åtta igår lade jag mig ned med mina två barn för att läsa en god nattsaga, "När mamma var indian". En härlig bok! När sagan var slut somnade barnen beskedligt, och jag slumrade till lite själv. Det var bara det att när jag vaknade igen var klockan sju, på morgonen.

Herregud! Jag är stel överallt och känner mig helt desorienterad, var är jag? Allt är lite skumt....

Det blev iallafall god tid till att pressa lite höstjuice här på morgonkvisten :) Jag körde en riktig plundrar-runda i trädgården. Grönkål, äpplen, persilja, en broccoli-stjälk och en förvirrad polkabeta som gömt sig i en pallkrage. 4 norska päron fick också åka med, ett härligt gäng.  

Ha en underbar dag!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar