.

.

mandag 28. januar 2013

Sschhhh....

.... jag är något utav en tidnings-knarkare. Det är sällan jag läser böcker (allt för sällan), men jag har inga problem att helt förlora mig i en tidning, ett glossigt magasin eller ett inspirerande blad. Tiden står stilla en stund. Som lättköpt magi.

Kärleken började med ;Min häst och Bamse, sen blev det Okej, Starlet, Vecko revyn..... Varje julafton, och varje påskafton fick jag och syrran en tidning var direkt på morgonen, under granen eller i ägget (eller vid sidan av ägget). Det var underbart, och vi läste hela förmiddagen.

Tidningar är som smågodis för mig. Fast jag spara på dem och läser dem om o om igen. Läste precis en "Hus och Hem" ifrån 2009......







Här är några av mina favorit blad. Samtliga finns att köpa på Narvesen. Du kan också kolla in :www.bladkongen.no eller www.tidningskungen.se






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar