.

.

onsdag 3. desember 2014

Vinterfika och gymbesök

Vinterfika





Hej sötnos!

Har du det bra? Själv har jag haft en ganska skön dag. Jag bestämde mig tidigt i morse för att ta en time-out med studierna och stack iväg till gymmet. Även om jag bara var borta i en timme så fick jag precis den där pausen som jag behövde. Efter gymmet krånglade jag in mig i en stor yllekofta, bryggde en stor kanna kaffe och bänkade mig vid skrivbordet med ett fullkladdat kollegieblock. Här sitter jag ännu och går igenom gamla eksamensoppgaver i helse-kommunikasjon och statistikk. 

Ute har det börjat att mörkna även fast klockan bara är två. Jag ska köra på någon timme till, sedan ska jag och barnen pyssla med trolldeg. En ypperlig mörkeraktivitet :)

Kram, ses senare :)  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar