.

.

tirsdag 20. mai 2014

Eksamens-Pavlova (wannabe)








 Den känslan!

Färdig med sjukdomslära!!! Klockan 12:47 idag lämnade jag in min eksamen. Jag klarade det!! Resultatet kom bara någon minut senare; ett C. Inte ett fantastiskt resultat, jag vet. Men jag kan inte låta bli, att ändå känna en gnutta stolthet. Inte över C:et, men att jag tog mig igenom den här terminen. Det känns skönt. 

Det ska firas, tänkte jag! Med en stor lyxig Pavlova och fräscha bär. Mmmm. Det var först efteråt som jag kom ihåg att jag inte ska baka. Speciellt inte tårtor. Det går schajs varje gång. Så nu blev det en maräng-aktig kladdhög med grädde på istället. Och lavendel. Jag trodde att det skulle bli snyggt ;)  

Ja ja, skit samma. Jag kan inte baka. Men jag ska njuta av mitt sommarlov ändå!!! (Ända tills jag börjar jobba imorgon klockan 06:45........)

Puss!

7 kommentarer:

  1. Snyggt jobbat, stort GRATTIS och massor av kramar!

    från Stockholm

    SvarSlett
    Svar
    1. Härliga ni, tack ifrån tårna!

      Slett
    2. ...... hm...?
      Tack ända ifrån tårna...

      Slett
  2. Gratulerer, Jenny!!! Hurra for bestått eksamen!!!
    -Hlin

    SvarSlett
    Svar
    1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

      Slett
  3. Svar
    1. Fniss, tack sköning!!
      Och lycka till med din slutspurt!

      Slett