.

.

onsdag 15. januar 2014

A trip down memory lane


Kartonger överallt, målarfärgs-fläckar, plankor, skruvdragare, köksbordet översållat med fynd ifrån bortglömda byrålådor... renoverings-kaos helt enkelt. 

Mitt i allt detta dyker vår gamla videokamera upp. Varken jag eller M. minns riktigt vad som kan ha blivit filmat, inte när heller för den delen.... Skit spännande! Och ruskigt..... 

-skrivet 19-01-14:
Oj oj! Den här kameran har varit med om en del :) Bland annat har den (tydligen) varit med mig på vin-picknick uppe på Flöyen. Dessvärre filmad med night vision (fniss) så man kunde bara höra, eftersom det var mitt på dagen och allt bara blev vitt. Den har också varit med i Österike på skidresa, och på så vis ofrivilligt slungat mig in i en värld av grabbar, afterski, pubertal humor och snö. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar