.

.

onsdag 27. november 2013

Broderade postkort




Hej!

Hur har din dag varit? Min har varit lite si sådär. Jag känner mig lite hängig. Allt är liksom blött och blåsigt. Burrigt mörkt. Surt.

Hur som. Jag tog en vända inne hos pysselbolaget häromdagen, och fick lite inspiration. Jag hade sådan lust att pyssla med Wille och  pysselbolaget har alltid massor av goda idéer.  Dom broderade korten var så fina tyckte jag och vi satte igång. Efter 3 minuter hade Wille emellertid  tröttnat och ville hellre hoppa i soffan (....)  men jag knåpade ihop några kort :)

Jag laminerade servetter som jag broderade på. Om du har lust att göra det samma, kom ihåg att skriva namn och adress till mottagaren innan du laminerar :) 

Broderade vykort

Puss!

Mer broderi-inspiration: 

källa

Källa

Källa


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar