.

.

onsdag 31. juli 2013

En tripp till tippen









 Glada onsdag :) 
Här sitter jag och filurar lite. Och alldeles nöjd är jag när jag sneglar bort på köksbänken. Där står nämligen  några fynd ifrån dagens besök på tippen. Jag är glad att någon där ute hade tröttnat på just dessa prylarna!

På återvinningsstationen har dom ett genialt litet rum där man kan ställa ifrån sig grejer man inte vill ha, men som är hela och för fina att slänga.  Ja, man kan ställa ifrån sig grejer, eller plocka dem med sig hem. Idag valde jag det sista. En härlig resväska, perfekt till barnens leksaker, några underbara koppar, fat, assietter, en bricka, sockerkaksformar, och fina korgar. Korgarna tänker jag måla och plantera örter i, och dom kommer att bli perfekta att ha hyacinter i till jul. Vad det är härligt att shoppa gratis!

Hur har din dag varit?



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar