.

.

onsdag 15. mai 2013

Pallade pallkragar






Grönkål med frihetslängtan
Hej härliga du!

Igår var jag deppig över vädret. Kylan, stormen, hagelskurarna....... idag trotsar jag hela baletten och odlar iallafall. Det blir för tråkigt att vänta. Jag har helt enkelt "lånat/pallat/snott" några pallkragar ifrån jobbet och slängt upp på baksidan av huset. Odling i pallkragar är nämligen ypperligt för grönsaker. Hoppas jag iallfall. 
Nu är det bara att slänga i några frön och vänta. Puss och kram!



2 kommentarer:

  1. Det var smart! Och så gillar jag det industriella över dom.
    Ja nu önskar vi oss finväder! Snälla sommar, kom nu!
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
    Svar
    1. :) God morgon!
      Ta en runda till närmsta byggvaruhandel, så kanske du kan få några gratis?

      Önskar dig en härlig dag fröken!

      Slett