.

.

mandag 21. januar 2013

Trött på att vara trött.

Jag önskar att man kunde snäppa med fingrarna och "poff papapadaa" så var man liksom full-laddad. Jag är så trött på att känna mig trött. UUUrk!

Jag tycker att det har varit en seg start på 2013 med förkylningar, magsjukor, migrän annfall och storm. Nu får det räcka! Jag vill att saker och ting ska ta fart igen, jag vill ha mer energi och överskott. NU! Jag vill känna mig utsövd när jag vaknar, pigg och fräsh.

Jag har ingen klar strategi, men någonting måste göras.

Nyckel orden får bli mer grönsaker, kryddor och sol-ljus. Storslammen tänker jag lägga på ingefära, fet fisk, rödbetor, chili, grönkål och grapefrukt. Mandlar, oliver och lök. Skaldjur, fänkål och passionsfrukt.  Jag har kanske en strategi ändå. Mer av allt. Mer av allt som är bra ;)






Morgon juice; 2 morötter, 2 appelsiner, "en tumme" ingefära, 2 äpplen och svart peppar.

Kör i en råsaft sentrifug.  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar